N-VA Willebroek kiest nieuw afdelingsbestuur

Op 5 maart 2016

De Willebroekse leden van N-VA gaven Wim Pijnenburg unaniem het vertrouwen om te starten aan een eerste termijn als afdelingsvoorzitter. Hij kan daarbij rekenen op de steun van ondervoorzitter Veerle Van Oversteyns. Het nieuwe, 27-koppige afdelingsbestuur van N-VA Willebroek kan zich stilaan beginnen voorbereiden op de eerstvolgende lokale verkiezingen van 2018. De leden van N-VA Willebroek konden hun nieuwe afdelingsbestuur aanduiden. Ze kozen voor een divers samengestelde ploeg met vertegenwoordigers uit alle leeftijdscategorieën en deelgemeenten. Het nieuwe Bestuur mag ook enkele nieuwe gezichten in hun midden verwelkomen. Tijdens haar installatievergadering op Maandag 14 maart aanstaande zal het nieuwgekozen afdelingsbestuur de andere bestuursfuncties aanduiden. Afdelingsvoorzitter Wim Pijnenburg kijkt vol vertrouwen vooruit: "Met deze stevige ploeg is onze N-VA-afdeling klaar om de volgende drie jaar de stuwende kracht van verandering in Willebroek te blijven".