Lokaal werk

willebroek.jpg
Een sterker Willebroek in een sterker Vlaanderen, dat is de missie van N-VA Willebroek. Daar hebben wij uw steun voor nodig want een belangrijke stap bij de totstandkoming van een betere gemeente is het vastleggen van een nieuwe samenhangende strategische visie voor de toekomst. Wij beseffen dat er nog veel te doen is en wij moeten problemen durven aanpakken, als dat goed gebeurt dan ontstaat een betere toekomst voor de inwoners. De gemeente is er een van dorpen, buurten en wijken, waar mensen werken, hun boodschappen doen, waar kinderen spelen en naar school gaan, waar de middenstand en ondernemers hard werken om hun zaak succesvol te laten draaien. En daarom willen wij bouwen aan verandering en een beter Willebroek. Als geen ander weten wij wat de inwoners verwachten van ‘de politiek’. Onze krachtlijnen voor verandering zoeken wij in ‘bevorderen, niet betuttelen’, ‘veiligheid en verantwoordelijkheid’, ‘stimuleren en investeren’, ‘inspraak, maar ook uitspraak’, ‘rechten en plichten’, ‘efficiëntie en krachtig besturen’ en ‘een goed financieel perspectief’.